• خانه
  • پنل کاربری
  • ایجاد صفحه +
    • معرفی کسب‌وکار
    • معرفی محصول / خدمات
    • برگزاری رویداد
    • آگهی استخدام
    • نوشته / مطلب
  • ||
  • دسته بندی کالا و خدمات
    • کالای دیجیتال
    • خانه و آشپزخانه
    • خودرو و ابزار
    • کتاب، فرهنگ و هنر
    • بهداشت شخصی و سلامت
    • اسباب بازی، کودک و نوزاد
    • ورزش، سفر، کمپینگ
    • زیورآلات / جواهرات
  • نمایش تمام
    • کسب‌وکارها
    • محصولات و خدمات
    • رویداد‌ها
    • فرصت‌های شغلی
    • مطالب
  • جذب مشتری بیشتر
ایجاد صفحه جدید
ورود یا ثبت نام
0
ایجاد صفحه جدید

ثبت آگهی در سئو و اهمیت فوق العاده بالای آن در سئو محلی

  • گزارش
  • اشتراک گذاری
  • جزئیات مطلب
  • محصولات مرتبط
  • رویداد مرتبط
  • نظرات کاربران 0
  • prev
  • next
  • علاقه مندی
  • اشتراک گذاری
  • ثبت نظر
  • گزارش
  • prev
  • next

این تحقیق با کوشش تیم حرفه ای شرکت دارکوب به دست آمده است.

صاحبان سایت ها جهت افزایش بازدید یک سایت و بالابردن رتبه آن در موتورهای جستجو و گوگل از روش های مختلفی بهره می برند تا هم بازدید کنندگان سایت را افزایش دهند و هم رتبه خود را بهبود دهند. یکی از بهترین و موثرترین روش هایی که از گذشته نیز وجود داشته و همچنان پیشتاز در امر معرفی یک کسب و کار است، ثبت آگهی است.

در میان انواع روش های تبلیغاتی هم یکی از شیوه هایی که علاوه بر جلب توجه مخاطب، می¬تواند اطلاعات خوبی به مخاطب بدهد و جلب اعتماد کند، درج آگهی در سایر سایت¬ها است.

به این ترتیب که کاربران سایت‌¬ها با سایت شما هم آشنا می-شوند و در صورتیکه محتوای آگهی جذاب باشد و توجه آنها را جلب کند، کاربر شما هم خواهند شد. اگر خوانده یا شنیده اید که ثبت آگهی تاثیر مثبتی بر سئو سایت شما دارد و نمی دانید چیست و از کجا باید آغاز کنید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا آخر بخوانید و از اهمیت و نقش درج آگهی در سایت خود آگاه شوید.

برای اینکه یک سایت بتواند رتبه بالایی در گوگل داشته باشد و با افزایش بازدید کاربران مواجه شود، باید بتواند از راههایی برای این فرآیند استفاده کند.

یکی از موثرترین روش ها برای فروش و ارائه خدمات بهتر، بحث بازاریابی و ثبت آگهی می باشد. امر بازاریابی فروش، یکی از مهم ترین و قدیمی ترین روش هاست که از گذشته تا به حال مرسوم است .

برای امر تبلیغات و بازاریابی وب سایت ها مهم ترین راهکار ، انتشار آگهی است .

ممکن است از خودتان سوال کنید چرا تبلیغ سایت را به رسانه ها نسپاریم و یا به تبلیغات بنری در سطح شهر و انتشار بروشور و کاتالوگ اکتفا نکنیم ؟

جواب سوال شما اینجاست. اول اینکه تبلیغات در رسانه هایی مثل تلویزیون، هزینه زیادی دارد و در ابتدای کسب و کار، برای شما از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست که از تبلیغات در رسانه ها بهره بگیرید.

با نگاهی دقیق به کار تبلیغات و جامعه ای که در آن زندگی می کنیم و بحث های جامعه شناختی که پرداختن به آنها در این مقاله نمی گنجد، هر قشری از مردم به دنبال تبلیغات در زمینه های مربوط به خود هستند .

مطمئنا افرادی که بیشتر با کامپیوتر سروکار دارند و به دنیای فناوری اطلاعات علاقمند تر هستند و به خوبی همه سایت های خبری و فروشگاه های اینترنتی را رصد می کنند، دنبال تبلیغات در سطح شهرو به دنبال کاتالوگ یا بروشور هم نیستند، چون زمانی که احساس کردند که خدمات یا محصولاتی را نیاز دارند، آن را در گوگل جستجو می کنند و نیاز خود را از این طریق برطرف می کنند.

پس در بین روش های تبلیغاتی، روشی که می تواند اعتماد مخاطبان را جلب کند ، درج آگهی در سایت های پربازدید است.

با درج آگهی در سایت های پربازدید، زمانی که کاربران با تبلیغ شما روبرو شدند به محض خواندن متن تبلیغاتی تاثیرگذار، بلافاصله روی لینک مربوط به سایت شما کلیک نموده تا اطلاعات بیشتر و مفیدتری راجع به آن مطلب کسب کنند در این صورت کاربران آن سایت با وب سایت شما هم آشنا می شوند و در صورت برآورده شدن نیازهای آنها ، بدون تردید کاربر سایت شما نیز خواهند شد .

در این مقاله قصد داریم شما را هرچه بیشتر و بهتر نسبت به مقوله ثبت آگهی مطلع سازیم. پیشنهاد ما این است که این مقاله را تا آخر بخوانید تا متوجه شوید مبحث درج آگهی چه تاثیراتی بر سئو سایت شما می گذارد.

 

درج آگهی و اهمیت آن در افزایش فروش سایت

وقتی درباره بهینه سازی یک سایت صحبت می شود اولین چیزی که معمولا به ذهن هر کسی می رسد و مسئول بهینه سازی سایت به سراغ آن می رود، آگهی است. این روش تبلیغاتی به دلیل ایجاد تاثیرات عمیق بر مخاطب به خاطر ماهیت آن و همچنین تاثیر آن در رتبه سایت در موتورهای جستجو، از اهمیت زیادی برخوردار است.

اما جالب است بدانید اغلب صاحبان کسب و کار اینترنتی با این موضوع آشنایی کافی ندارند و معمولا چیستی درج آگهی و تاثیر آن در سئو برایشان جای سوال است. در ادامه¬ این متن شما علاوه بر آشنایی با مفهوم درج آگهی و نحوه انتشار آن در سایت-های معتبر، با نکاتی مواجه خواهید شد که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یک تبلیغ استاندارد با بیشترین تاثیر بر سئو سایتتان را تهیه نمایید.

به علاوه با این روش می توانید رتبه سایت خود را در گوگل، به یکباره تا چند صد پله ارتقا دهید. ولی متاسفانه بیشتر صاحبان کسب و کارهای اینترنتی این را نمی دانند و با تاثیرات آن بر سئو سایت آشنا نیستند.

 

ویژگی‌های یک محتوا و متن متناسب برای آگهی

• دارا بودن لینک های معتبر
• کلمات کلیدی مربوط با کسب و کار مورد نظر

این نوع تولید محتوا که حاوی کلمات کلیدی و لینک هایی به سایت هدف است و در سایت های پربازدید منتشر می شود را درج آگهی می نامند.

 

اثرات درج آگهی بر سایت خود را می دانید؟

همانطور که در بالا گفته شد، هر آگهی حاوی کلمات کلیدی مشخص و در راستای هدف شماست که با لینک¬های دائمی به محتوای سایت شما ارجاع داده می¬‌شود. از آنجایی که هر کدام از این لینک¬‌ها می تواند کاربران را به سایت شما هدایت کند، با بالا رفتن آمار بازدید از سایت، می¬توانید به این شکل توجه موتورهای جستجو را جلب کنید.

وجود لینک¬‌هایی با انکر تکست کلمات کلیدی مهم در راستای اهداف سایت شما در متن آگهی که همیشگی هم هستند، اعتبار شما را در آن کلمات کلیدی افزایش می دهد. به این ترتیب درج آگهی به سئو سایت شما کمک می‌¬کند و آن را در رتبه¬‌ی بالاتری قرار می دهد و به این صورت تاثیر مستقیم خود را بر سئوی سایت شما می¬گذارد.

این روش بر خلاف شیوه هایی مانند لینک سازی با پاپ  آپ یا خرید بک‌لینک‌ های متنی که در سایت¬های اسپم موجود است، نه تنها برای سایت شما ضرر ندارد بلکه عامل افزایش اعتبار سایت شما هم می شود.

امروزه موتورهای جستجو با دقت و حساسیت بیشتری نسبت به سال¬های قبل به تحلیل بک‌¬لینک¬های یک سایت می پردازند و علاوه بر تعداد بک‌¬لینک¬ها، به اعتبار و جایگاه آنها در سایت نیز توجه دارند و به این شکل درج آگهی یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی برای گرفتن لینک های خارجی می شود. از طرفی اگر سایت پذیرنده آگهی از آمار بازدیدکنندگان خوبی برخوردار باشد، مطمئنا این شیوه تبلیغات مزایای دیگری نیز خواهد داشت که در ادامه خواهید خواند.

وقتی شما پیام تبلیغاتی خود را در یک سایت پربازدید می گذارید، مطمئنا میزان بازدید از سایت شما به واسطه آن سایت افزایش می یابد و با بالا رفتن آمار بازدید از سایت شما ، توجه موتورهای جستجو به سایت شما جلب خواهد شد.

 

↵ و این یکی از دلایل مهم بالا رفتن رتبه سایت شما در گوگل است.

 

درج آگهی باعث افزایش اعتبار سایت شما خواهد شد.

قوانین گوگل تغییر کرده و با دقت و حساسیت بیشتری به تحلیل بک لینک های یک سایت می پردازد و علاوه بر تعداد بک لینک ها ، توجه آن ها به اعتبار و جایگاه سایت معطوف گردیده است .

از طرفی اگر تعداد بازدیدکنندگان سایت میزبان زیاد باشد ، مطمئنا این روش تبلیغات مزیت های دیگری خواهد داشت که در ادامه مقاله بیشتر به آن خواهیم پرداخت.


3 مثال از وب سایت های مختلف و بررسی تاثیر درج آگهی بر آنها

 

  • مورد اول - سایت فکر برتر

افزایش 40 درصدی درخواست برای ثبت شرکت و ثبت برند پیرو درج آگهی در 3 سایت رایگان بفروش، ایران تجارت و ایستگاه.

 

  • مورد دوم - سایت پارتیشن ساز

افزایش 4 پله ای رتبه کلمه کلیدی "پارتیشن شیشه ای" پس از ثبت آگهی در سایت های دیوار، ویستا، رایگان بفروش و شیپور.

 

  • مورد سوم - سایت کیا 110

افزایش تعداد کلیک ها از 20 کلیک در روز به 45 کلیک در روز در مدت زمان 1 ماه و افزایش 2 پله ای رتبه کلمه کلیدی "لوازم یدکی سراتو" پس از ثبت آگهی در سایت های رایگان بفروش، دیوار، ایستگاه، ایران تجارت و ویستا.

 

⇐ نکته مهم: البته به غیر از درج آگهی، سایر فعالیت های سئو نیز روی وب سایت ها  ذکر شده در این مدت انجام شده است اما نمی توان از تاثیر درج آگهی در سایت های پربازدید بر افزایش آگاهی از برند گذشت.


 

از مزایای درج آگهی برای افزایش اعتبار سایت خود چه می‌دانید؟

ممکن است این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که آیا تنها مزیت این روش تبلیغاتی گرفتن بک-‌لینک¬‌ها و در نهایت تاثیر آن بر سئو سایت است؟ در جواب به شما باید گفت هر چند این مزیت یکی از مهمترین ویژگی های درج آگهی است و نباید چشم خود را روی آن ببندیم ولی مزایای دیگری هم دارد که به صورت فهرست وار در زیر به آن خواهیم پرداخت:

 

  • معرفی برند

شما از طریق یک درج آگهی خوب علاوه بر تولید یک محتوای تبلیغی استاندارد، برند خود را هم معرفی می¬کنید.

 

  • جذب کاربران دیگر سایت ها

با این روش و تبلیغ در سایت¬های پر بازدید شما امکان جذب بازدیدکنندگان آن سایتها را به سایت خود دارید و فرصتی بی¬‌نظیر برای افزایش آمار بازدیدکنندگان از سایتتان فراهم خواهد شد. به علاوه این محتوا برای همیشه در سایت پذیرنده آگهی باقی می ماند و حتی اگر در محتوای قدیمی¬‌تر سایت هم قرار بگیرد باز امکان دارد بازدید کننده داشته باشد و به سایت شما هدایت گردد.

 

  • دائمی بودن و ماندگاری تبلیغ

در این روش، آگهی شما تا زمان فعالیت سایت پذیرنده در آن باقی خواهد ماند و آن را به یک تبلیغ دائمی و ماندگار تبدیل خواهد کرد که البته تنها روش یک تبلیغ دائمی است.

 

  • روشی ساده برای تبلیغ

با کمک این روش شما به ساده ترین شکل ممکن می توانید محصول یا خدمات خود را معرفی نمایید.

 

  • هزینه پایین در مقابل نتایج عالی

این روش نسبت به دیگر روش¬های تبلیغاتی علاوه بر همیشگی و دائمی بودن آن، ارزان¬تر است و نتایج فوق‌¬العاده¬ ایی برای شما دارد.

 

آیا تنها مزیت این روش تبلیغاتی گرفتن بک لینک‌ها و در نهایت تاثیر آن بر سئو سایت است؟

در پاسخ باید بدانید که ویژگی مهم ثبت آگهی گرفتن بک لینک است، ولی مزایای بسیار دیگری هم وجود دارد که به شکل فهرست وار در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  1. شما به وسیله یک آگهی خوب همانطور که یک محتوای تبلیغاتی استاندارد تولید می نمایید ، برند خود را هم معرفی می کنید .
  2. با تبلیغ در سایت های پر بازدید ، امکان جذب بازدیدکنندگان آن سایت ها را هم دارید .
  3. آگهی شما تا زمان فعالیت سایت پذیرنده در آن باقی می ماند و به یک تبلیغ دائمی و ماندگار تبدیل می شود.
  4. شما به ساده ترین شکل ممکن می توانید محصول یا خدمات خود را معرفی کنید.
  5. این روش نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی علاوه بر همیشگی و دائمی بودن ، خیلی ارزان تر تمام شده و نتایج فوق العاده ایی برای شما در بر خواهد داشت .
  6. از روش های موثر در برندسازی اینترنتی است.

 

ویژگی های آگهی استاندارد چه می‌باشد؟

مثل بقیه روش¬های تبلیغاتی این شیوه هم زمانی موثر خواهد بود که اصول و استانداردهای لازم در تهیه آن رعایت شود. اگر چه از دیدگاه هر سئوکار یا وبمستری ممکن امکان دارد معیارهای مختلفی برای تهیه یک گزارش استاندارد در نظر بگیرند ولی به طور کلی ویژگی¬های یک آگهی استاندارد که بر سئو سایت هم موثر باشد در چارچوب کلی زیر قرار گرفته می شود:

 

  • باید هدفمند باشد.

یعنی کاملا مشخص باشد با چه هدفی شما تصمیم به درج آگهی کرده‌¬اید. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ آیا تنها به دنبال گرفتن بک لینک هستید یا می¬خواهید بازدیدکنندگان بیشتری به سایت خود جذب کنید؟

  • محتوای آگهی باید به گونه ای تهیه شود تا جذاب، کاربر پسند و سئو شده باشد تا بتواند در جلب توجه موتورهای جستجو و کاربرهای جدید موفق عمل کند.
  • محتوای تولید شده نمی بایست بسیار کوتاه و یا بسیار بلند باشد.
  • برای موثر بودن لینک دهی داخل متن باید از انکر تکست های هدف استفاده شود.
  • برای حفظ اعتبار لینک¬ها بهتر است در محتوا بیشتر از 4 لینک به یک سایت استفاده نشود و در متن¬های کوتاه نیز تعداد آن را به 2 عدد برسانیم.
  • با ایجاد انکر تکست های مختلف برای صفحات هدف سایت، آگهی تهیه شود.
  • در آگهی نام برند کاملا معرفی شود.
  • و مهمتر از همه اینکه در یک سایت معتبر درج شود.

 

 

بهترین زمان ارائه آگهی برای یک سایت چه زمانی است؟

همیشه این سوال مطرح است که بهترین زمان انتشار یک آگهی چه زمانی است؟ و صاحبان کسب و کار برای انتخاب بهترین زمان آن دچار شک می شوند. برخی اعتقاد دارند همزمان با راه اندازی سایت زمانی که هنوز محتوای چندانی در سایت موجود نیست به این کار بپردازند و نرخ مراجعه به سایت را بالا برند. در صورتی که این اشتباه حتی می تواند مهلک هم باشد.

بک¬‌لینک¬های آگهی به نوعی امتیازدهی به محتوایی است که کاربر به آن هدایت می شود و در صورتیکه محتوای چندانی وجود نداشته باشد و به نوعی انتظار مخاطب برآورده نشده باشد، یک امتیاز منفی محسوب می¬شود.

و تنها زمانی موثراست که کاربر با محتوایی با کیفیت و در راستای هدف شما روبرو گردد. بنابراین توصیه می¬شود در صورتیکه در ابتدای راه هستید از این کار پرهیز کنید چون برای گوگل نوعی تمارض به حساب می آید و برای سایت شما یک امتیاز منفی در نظر گرفته می شود.

از طرفی برخی هم معتقدند که آگهی بیشتر مساوی با نتایج بهتر است در حالیکه تعداد زیاد آن هم حساسیت موتورهای جستجو را برمی انگیزد.

بنابراین انتخاب زمان مناسب برای انتشار آگهی مثل هر روش دیگر می¬تواند شما را در رسیدن به هدفتان کمک کند.

در غیر این صورت فرصت استفاده از درج آگهی را از دست داده و آن را به یک تهدید برای سایت خود تبدیل می کنید. بهتر است مانند هرروش دیگر بر اساس یک برنامه زمانبندی مشخص و هدفمند این کار انجام شود.

 

دانستن نکات مهم در تهیه یک آگهی موثر

نکات کلیدی که می تواند به شما در تهیه یک آگهی موثر کمک نماید:

  • انتخاب هوشمندانه سایت های میزبان که پذیرای آگهی شما می باشند.
  • سعی کنید که سایت هدف با حوزه کاری شما مرتبط باشد تا نتایج بهتری بگیرید.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای انتشار یافته، دائمی بوده و لینک های آن در آینده حذف نمی شود.
  • از ازدیاد لینک ها دوری نمایید زیرا این عمل تاثیر عکس بر نتایج کسب و کار شما می گذارد.
  • برای آگهی تبلیغاتی خود برنامه‌ریزی نموده و بر اساس یک برنامه مشخص و زمانبندی شده به انتشار آن اقدام نمایید .
  • محتوایی که برای آگهی استفاده می نمایید را بر اساس مخاطبان خود و هدفی که دارید انتخاب کنید.
  • از تبلیغ مستقیم برند خود دوری کرده و به طور نامحسوس در بین جملات آنرا معرفی و تبلیغ کنید.

 

جایزه ویژه ما برای افرادی که تا انتها همراه ما بودند

ما در سایت رایگان بفروش (SellFree) تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم شما را با مفهوم و باید و نباید های تبلیغات در سایت های پربازدید و همان درج آگهی مطلع و آگاه سازیم .
امیدواریم با خواندن این مقاله پاسخ سوالات خود را در رابطه با این امر یافته و تاثیر آن را در سئو سایت، درک کنید.

کاربر اصلی
hedayati
کسب و کار مرتبط
شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب Darkoob
دسته بندی
  • بازاریابی و فروش
  • دیجیتال مارکتینگ
  • هنوز نظری ندارید.
  • یک دیدگاه اضافه کنید

    دیدگاهتان را بنویسید · لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    امتیاز کلی

    پشتیبانی

    قیمت های مناسب

    آپلود تصاویر

    © تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت مطعلق به مجموعه سپناوب sepna web.com

    سبد خرید

    • فیسبوک
    • توئیتر
    • واتس اپ
    • تلگرام
    • لینکدین
    • تامبلر
    • VKontakte
    • ایمیل
    • کپی لینک
    • فیسبوک
    • توئیتر
    • واتس اپ
    • تلگرام
    • لینکدین
    • تامبلر
    • VKontakte
    • ایمیل
    • کپی لینک

    ورود

    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    ایجاد حساب کاربری جدید