• خانه
  • پنل کاربری
  • ایجاد صفحه +
    • معرفی کسب‌وکار
    • معرفی محصول / خدمات
    • برگزاری رویداد
    • آگهی استخدام
    • نوشته / مطلب
  • ||
  • دسته بندی کالا و خدمات
    • کالای دیجیتال
    • خانه و آشپزخانه
    • خودرو و ابزار
    • کتاب، فرهنگ و هنر
    • بهداشت شخصی و سلامت
    • اسباب بازی، کودک و نوزاد
    • ورزش، سفر، کمپینگ
    • زیورآلات / جواهرات
  • نمایش تمام
    • کسب‌وکارها
    • محصولات و خدمات
    • رویداد‌ها
    • فرصت‌های شغلی
    • مطالب
  • جذب مشتری بیشتر
ایجاد صفحه جدید
ورود یا ثبت نام
0
ایجاد صفحه جدید

راه اندازی فروشگاه اینترنتی تک محصوله؛ مزایا، قیمت و اهمیت آن

  • گزارش
  • اشتراک گذاری
  • جزئیات مطلب
  • محصولات مرتبط
  • رویداد مرتبط
  • نظرات کاربران 0
  • prev
  • next
  • علاقه مندی
  • اشتراک گذاری
  • ثبت نظر
  • گزارش
  • prev
  • next

یک فروشگاه تک محصوله، همانطور که از نام آن پیداست، یک سایت تجارت الکترونیکی است که حول یک محصول واحد ساخته شده است.

مخترعان و کارآفرینان وب سایت های تک محصولی را ایجاد می کنند تا آنچه را که می فروشند بدون نیاز به مدیریت چندین محصول به نمایش بگذارند.

به این ترتیب، آن‌ها می‌توانند به جای تلاش برای فروش چندین محصول و مدیریت یک وب‌سایت تجارت الکترونیک عظیم با یک تیم کوچک، بر تولید یک محصول شگفت‌انگیز تمرکز کنند.

چه نوع محصولاتی با یک فروشگاه یک محصول بهتر کار می کنند؟

هر نوع محصولی می تواند در یک فروشگاه محصول به خوبی کار کند. با این حال، برای شروع باید چند دستورالعمل را دنبال کنید.

محصول شما باید بهتر از جایگزین ها باشد. اگر فقط یک چیز را ارائه می دهید، باید از رقبای شما پیشی بگیرد - برند شما تنوع نمی فروشد، بنابراین باید کیفیت را بفروشد.

چیزی با حاشیه های سالم را هدف بگیرید. آن محصول واحد باید بتواند تجارت شما را حفظ کند، بنابراین شما چیزی با حاشیه کم نمی خواهید (تصور کنید فقط خودکارهای سیاه بفروشید یا فقط گیره های رنگارنگ بفروشید).

چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید. اگر بتوانید محصولی منحصربه‌فرد ایجاد کنید، همانطور که کروکس با کفش‌های خود انجام داد، خندق بین محصول واحد خود و کپی‌ها را باز می‌کنید. این مزیت رقابتی شما را نیز افزایش می دهد.

 

آیا باید یک فروشگاه اینترنتی با یک محصول بسازید؟

اکنون که می دانید فروشگاه تک محصولی چیست، باید تصمیم بگیرید که آیا ساخت آن برای شما بهترین است یا خیر.

ما برخی مزایا، معایب و مقایسه‌ها را گردآوری کرده‌ایم تا به شما در تصمیم‌گیری کمک کنیم.

5 مزیت فروش یک محصول

فروش یک محصول مزایای زیادی دارد. در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است به شما مربوط باشد:

  1. می توانید روی محصول خود تمرکز کنید. به جای اینکه برای داشتن 10 محصول عالی تحت فشار باشید، فقط باید روی یکی تمرکز کنید.
  2. شما می توانید برای یک بازار خاص بسازید. هدف تجارت الکترونیک شما همیشه جذب مشتری ایده‌آل شما خواهد بود – آن‌هایی که محصول شما را می‌خرند، آن را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند و سپس دوباره آن را برای خود یا به عنوان هدیه می‌خرند. وقتی فقط یک چیز را بفروشید (هرچقدر هم که جا افتاده باشد)، شناسایی هدفتان آسانتر است.
  3. بازاریابی شما ساده تر است. از آنجایی که شما فقط یک محصول دارید و با یک نوع مشتری ایده‌آل صحبت می‌کنید، بهینه‌سازی صفحات رسانه‌های اجتماعی، ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی و نوشتن نسخه‌ای از وب‌سایت که با علایق و باورهای آن‌ها همسو باشد، آسان‌تر است.
  4. شما نیازی به استخدام یک تیم بزرگ ندارید. فروشگاه‌های تک محصولی به نگهداری زیادی نیاز ندارند، بنابراین شما واقعاً به تعداد انگشت شماری از افراد نیاز دارید تا به سؤالات مشتری پاسخ دهند، بازاریابی خود را انجام دهند، وب سایت خود را مدیریت کنند و در خط تولید خود باقی بمانند.
  5. آنها برای برندسازی عالی هستند. یادآوری برند زمانی قوی‌تر می‌شود که آن محصولی را داشته باشید که مردم شما را به خاطر آن به یاد خواهند آورد.

اگر فروشگاه آنلاینی می‌خواهید که مدیریت و بازاریابی آن آسان باشد، فروشگاه تک محصولی بهترین گزینه است.


3 ضرر فروش یک محصول

فروشگاه های یک محصول برای همه مناسب نیستند. در اینجا برخی از معایب وجود دارد که اگر هنوز کمی روی حصار هستید باید به خاطر داشته باشید:

  1. شما نمی توانید متقابل بفروشید. شما فقط یک محصول دارید، بنابراین فرصت کمی برای فروش متقابل وجود دارد، که به معنای ارزش طول عمر مشتری (LTV) کمتر است. به عنوان مثال، اگر یک کیف مسافرتی خلاقانه بفروشید، نمی‌توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید که یک ساماندهی کیف یا یک نگهدارنده گذرنامه نیز بخرند، زیرا فقط یک کیف را در سایت خود دارید.
  2. شما انتخاب های بازاریابی زیادی ندارید. از آنجایی که شما یک محصول را بازاریابی می کنید، باید در مواد بازاریابی خود خلاق باشید. با فروشگاه های تک محصولی می توان به راحتی تکرار کرد.
  3. مشتریان بازگشتی کمتری به دست خواهید آورد. مگر اینکه چیزی فاسد شدنی یا مصرفی مانند دئودورانت بفروشید، مشتریان کمتری خواهید داشت. برای مثال، اگر کیفی را می‌فروشید، نمی‌خواهید مشتریانتان یک ماه دیگر برگردند، مگر اینکه بخواهند کیف دیگری را به عنوان هدیه بخرند.

 

4 مرحله ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی تک محصوله

شما به سادگی باید فروشگاه خود را برنامه ریزی کنید، آن را به سرعت با یک سازنده کشیدن و رها کردن بسازید و سپس بازاریابی را شروع کنید.

مرحله 1: مشخص کنید که چه چیزی را می خواهید بفروشید و چگونه آن را بفروشید

شما نمی توانید بدون محصول خود یک فروشگاه یک محصول بسازید، بنابراین ابتدا باید بفهمید که می خواهید چه چیزی بفروشید. برای انجام این کار، باید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و تحقیقات محصول خود را انجام دهید.
مخاطب هدف خود را پیدا کنید

ساده ترین راه برای تعیین این موضوع این است که یک ایده کلی از مخاطبان هدف خود داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر مخاطب هدف شما مادران شاغل هستند، ممکن است بخواهید چیزی را که مربوط به بچه ها، بهره وری یا آرامش است بفروشید.

اگر مخاطبان هدف شما مردان علاقه‌مند به عطر و ادکلن هستند، بهتر است به سراغ فروش انواع عطر مردانه بروید.

 

مرحله 2: استراتژی برند خود را برنامه ریزی کنید

هدف شما این است که به یاد ماندنی و قابل ارتباط باشید و این کار را با برندسازی انجام می دهید.

شما فقط یک محصول دارید، بنابراین باید مردم را وادار کنید که محصول شما را با نام شرکت شما مرتبط کنند و شما را به یاد آورند.

استراتژی برندسازی شما باید حول مشتریان ایده آل شما بچرخد زیرا می خواهید توجه آنها را جلب کنید و آنها را به خرید وادار کنید.

 

مرحله 3: فروشگاه خود را بسازید

هنگامی که با تمام وظایف باطن سروکار داشتید، زمان طراحی و ساخت فروشگاهی است که بازدیدکنندگان و مشتریان شما خواهند دید.

برای اینکار هم می توانید از خدمات طراحی سایت دارکوب استفاده کنید و هم می توانید از میان قالب های فروشگاهی وردپرس دارکوب یکی را انتخاب کنید. (طبیعتا روش دوم ارزان تر است.)

مرحله 4: بازاریابی را شروع کنید

تبریک میگم شما صفحه محصول واحد خود را راه اندازی کرده اید. اکنون می توانید به استراتژی بازاریابی تک محصولی خود روی آورید.

با بازاریابی رسانه های اجتماعی شروع کنید. پروفایل های تجاری را در پلتفرم های انتخابی خود ایجاد کنید، محتوای ارگانیک طراحی کنید و تبلیغات خود را قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که کپی تبلیغ و عکس یا ویدیوی شما هر دو قانع کننده هستند، بنابراین مخاطبان شما فقط بدون فکر کردن از جلوی تبلیغ شما عبور نکنند.

همچنین به هیچ وجه از سئو غافل نشوید. در فروشگاه هایی با یک محصول، سئو می تواند جادو کند و فروشی فراتر از انتظار برایتان به ارمغان بیاورد. چنانچه راجع به خدمات سئو اطلاعاتی ندارید، می توانید با کارشناسان مجموعه دارکوب تماس بگیرید.

کاربر اصلی
hedayati
کسب و کار مرتبط
شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب Darkoob
دسته بندی
  • بازاریابی و فروش
  • دیجیتال مارکتینگ
  • کسب و کار مجازی
  • هنوز نظری ندارید.
  • یک دیدگاه اضافه کنید

    دیدگاهتان را بنویسید · لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    امتیاز کلی

    پشتیبانی

    قیمت های مناسب

    آپلود تصاویر

    © تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت مطعلق به مجموعه سپناوب sepna web.com

    سبد خرید

    • فیسبوک
    • توئیتر
    • واتس اپ
    • تلگرام
    • لینکدین
    • تامبلر
    • VKontakte
    • ایمیل
    • کپی لینک
    • فیسبوک
    • توئیتر
    • واتس اپ
    • تلگرام
    • لینکدین
    • تامبلر
    • VKontakte
    • ایمیل
    • کپی لینک

    ورود

    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    ایجاد حساب کاربری جدید